söndag 30 maj 2010

Klimax

Veckan jag har framför mig kommer att bli crazy. Jag har äntligen börjat inse ungefär hur mycket aktiviteter jag klarar av på en och samma vecka utan att bli galen, och jag ser när jag blickar över nästa vecka att det här är för mycket.

Maj är alltid en intensiv månad och nu när juni snart tar över stafettpinnen infinner sig också kulmen på allt som har varit. Det är dags att klämma ur det sista, summera och avsluta. Det kommer att bli intensivt, men det kommer också att bli roligt!

Och det är det jag tänker fokusera på den här veckan, det är så jag ska ta mig igenom den, hur snurrigt det än blir. Jag ska påminna mig om att det är det här jag vill göra, det är det här målet jag har strävat efter, och jag tycker i grund och botten att det är roligt. Om bara några veckor kommer jag att vara legitimerad dietist!

Sen ska jag ta en välbehövlig semester! I alla fall en liten...


Dietist, javisst!

3 kommentarer:

  1. härligt att bli legitimerad! förresten, ska du fortfarande springa Blodomloppet på tisdag? kanske ses vi?

    SvaraRadera
  2. Yes jag ska springa! Det är en av alla saker som ingår i veckan ;) Jag hade planerat för milen, men knäna gör ont så nu ska jag byta till 5 km och hoppas att de håller för det. Vore kul att ses där! Vi kanske kan bestämma en liten träff? :)

    SvaraRadera
  3. ah, bloggträff vore najs! vi ska picknicka efteråt med laget, vore kul om du kunde hitta mig. jag kommer ha rosa tröja eller knallgrön jacka beroende på vädret. Troligtvis svart kepa också. Jag har startnummer 718.

    SvaraRadera