söndag 10 oktober 2010

Tillbaka

Nu får det vara nog med att ha en gräddtårta som välkomstbild på bloggen. Efter 4 månaders stiltje kan det ju också kännas på sin plats att uppdatera lite.

Nuvarande Marialinostatus:
  • Legitimerad dietist sedan 4 månader tillbaka
  • Nyinflyttad Stockholmsbo
  • Total stiltje på träningsfronten
Mål inför hösten:
  • Hitta en rimlig nivå på mitt nya jobb som gör att jag orkar med både det och alla övriga delar av livet
  • Ta vara på allt som Stockholm har att erbjuda mig
  • Använda mina nya Saucony Progrid Triumph flitigt
Och dessutom: Vara mer aktiv på bloggen. Att läsa träningsbloggar har verkligen blivit en del av min vardag. Och när jag ändå läser andras kan jag ju lika gärna skriva lite själv också. Jag ska fortsätta att fokusera mest på träning, men en och annan tanke om livet i allmänhet samt någon instickare om mat här och där kommer det sannolikt att bli.

Mina nya älsklingar :P



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar