måndag 2 november 2009

SJ, SJ gamle vän

I helgen var det födelsedagskalas för lillebror hemma i Gävle. Det var mysigt att komma hem och hänga med de närmaste en liten stund.

Glad 23-åring :)

Glad 23-åring med paket!

Glad 23-åring med disco-äppelpaj :P

På vägen hem åkte jag Regionaltåg tillsammans med Björn. Vilken lycka! Van som jag är vid Upptågets 1 h och 20 min-färd förbi femtioelva stationer på väg norrut genom Uppland kunde jag nu njuta av att se Marma, Vattholma, Örbyhus, Tobo och allt vad det heter formligen svischa förbi utanför dubbeldäcksfönstret. Fantastiskt! SJ, I'll be back!

Nöjd Regionaltågsresenär

2 kommentarer:

  1. söderut åkte vi väll hehe :-)

    SvaraRadera
  2. Jomen jag tänkte nog på vägen mot Gävle... Hur som helst blir det söderut åt andra hållet... Och i vilket fall är SJ snabbare! Örbyhus: SVIISSH!! :D

    SvaraRadera