onsdag 26 maj 2010

Tack Runners Store!

Idag kom jag mig äntligen för med att ta omvägen förbi Runners Store på hemvägen för att byta ett par korta CRAFT-tights som jag köpte i Portugal. Jag har använt dem en gång och märkte då att de redan var trasiga i linningen. Det har ju gått ett tag sedan jag köpte dem och jag hade inte kvar något kvitto, men jag tänkte att man kan ju alltid prova att få byta ändå. CRAFT-plagg ska ju ändå hålla för mer än ett pass...

Jag behövde inte oroa mig, jag fick byta direkt, utan några frågor, och var nästan på nolltid på väg tillbaka till Centralen med ett par nya och hela hotpants i tjejmodell, vilket var ett extra plus eftersom dessa inte hade hunnit komma in i sortimentet när jag handlade i Portugal och då nöjde mig med herrvarianten. Dessutom fick jag tillbaka mellanskillnaden på 40 kr!

Det kallar jag service! Bra jobbat Runners Store!


1 kommentar: