söndag 28 februari 2010

Träningsprofilering

Mitt liv består av en hel del löpning just nu. Förutom själva träningen kommer jag på mig själv med att sitta och läsa på bloggar, träningssidor och allehanda forum i timme efter timme med ivrigt intresse. I senaste numret av Runners World (som för övrigt är en ypperlig tidning som rekommenderas till alla som gillar att springa!) gjorde de en artikel om bloggjoggning, d.v.s. ett växande fenomen av bloggar om löpträning. Jag vill gärna ansluta mig till denna härliga skara och därför kommer min blogg att få en mer tydlig träningsprofil ett tag framöver. Förhoppningsvis kan även jag hjälpa till att inspirera på samma sätt som en massa andra bloggar (men framför allt den här) ger mig massor med pepp och inspiration!

2 kommentarer:

  1. Nu blev ju inte jag länkad, men jag är lika glad ändå ;)

    Välkommen till den härliga bloggjoggarvärlden!

    SvaraRadera
  2. Jag läser såklart din blogg också Miranda! Mycket löparglädje och inspiration till längre pass kommer därifrån :)

    SvaraRadera