tisdag 15 juni 2010

Igång!

Äntligen är jag igång med träningen igen! Självklart är det enkelt när man har massor av ledig tid och får vakna utvilad varje morgon men det är framför allt rehabiliteringen av mina knän som har återuppväckt träningsglädjen!

Just nu känner jag mig helt omättlig och är lite orolig för att jag ska gå på för hårt och tappa lusten lika fort som den har kommit tillbaka. Men jag satsar på att bejaka träningsglädjen och kör på medan jag kan!


Den senaste veckan har jag tränat yoga, bodypump, simning och några försiktiga steg löpning. Det har också blivit flera promenader och jag gör mina knärehabövningar duktigt (nästan) varje dag. Det känns otroligt bra och jag ser fram emot mer!

Träning is the shit!

Cirkelträning med Stefan Haag i Portugal
(fotograf Henrik Pehrson)

1 kommentar: