tisdag 26 januari 2010

Jag SKA springa Göteborgsvarvet!

Idag är det segt med träningsmotivationen. Jag var en hårsmån från att lägga mig i soffan innan jag gav mig själv fristen att fixa middag och äta först och ta träningen på kvällen, i stället för på eftermiddagen som jag först tänkt.
Veckorna bara rusar iväg och träningen inför Göteborgsvarvet går långtifrån på räls. En rivstart med smärta i springmusklerna som följd gjorde att jag inte har tränat alls på ett långt tag och nu känns det som att jag har gett upp idén om loppet i maj. Men det har jag inte! Jag SKA springa! Jag lägger ner saker jag har bestämt mig för att göra alldeles för ofta och det här l
oppet ska bli en manifestaition över att jag KAN! Det är inte bara en idé jag har - jag KAN träna hårt och jag tänker göra det också!
Så nu ska jag äta min fiskgratäng, chilla en timme, och sedan ska jag till Fyrishov och crawla. Resten av veckan ska det bli löpning av. Så det så!

Den 22 maj tänker jag vara med i det här startfältet.


3 kommentarer:

  1. Jag hejar på dig! Go, Go, GO! :)

    SvaraRadera
  2. HEJA HEJA HEJA MARIA!!!
    Tänk på hur taggad du var efter tjejmilen, det kommer gå skitbra!

    SvaraRadera