tisdag 12 januari 2010

Julpotpurri

Julhelgerna ligger bakom oss och vi är en bra bit in på ett nytt år. Eftersom jag varit dålig på att uppdatera bloggen vill jag sammanfatta årets fina julstunder med ett litet bildpotpurri.

I mitten av december lagade jag till en julmiddag för Susanna, Maria, Ylva, Cissi och Maiju. Det blev en supermysig kväll i fina vänners lag :)


Pepparkakscheescake med lingon till dessert


Hemma i Gävle slog jag och Björn nya rekord i gran-kitsch

Jag fick spännande paket

Och Russin fick en grön julrosett :)

Jag och mamma pusslade ihop Manhattan

Och jag hade några härligt slöa mellandagar innan det bar av mot Uppsala och verkligheten igen. Efter en mycket trevlig Nyårsafton i glada vänners lag är 2010 nu igångsparkat och siktet först och främst inställt på avslutande av den så kallade höstterminen, innan året rullar vidare mot nya utmaningar...

1 kommentar: