torsdag 11 november 2010

30 min i plurret

Med acceptansen kom träningsmotivationen :). Idag blev det 40 längder i bassängen. Som vanligt tänkte jag att jag skulle ta det lugnt och som vanligt försvann den tanken nånstans mellan det första och det andra kaklet. Jag hade skoj med mina fenor och passade på att köra 2 x 10 längder med voltvändningar när jag hade lite draghjälp. Härligt!

Bland det finaste med bra träning är ju att den ger mersmak. Och det är bra, jag behöver lite extra motivation för att våga mig iväg på singeljogg med Running Sweden i morgon eftermiddag...

Blöta fenor är glada fenor :)

2 kommentarer:

  1. Låter häftigt att simma med fenor, det har jag aldrig provat (jag är lite småkänsligt mot klor, så simning är inte min favoritidrott...).

    SvaraRadera
  2. Det verkar som att vi är diametralt olika vad gäller träningspreferenser Frida ;) Jag gillar verkligen simningen och tycker att den är ett bra komplement till löpträningen. Och jag kan tycka att det är jobbigt att springa på egen hand men i grupp försvinner tiden och kilometrarna innan jag förstått vad som hände :). Tur att vi är olika!

    SvaraRadera