onsdag 3 mars 2010

1800 m framgång!

Ikväll var det simning som stod på schemat och jag hade turen att ha sällskap av Cissi :) Jag kände mig pigg och upplagd för simning och körde ett gammalt Kjell-program på 1700 m. Det slutade på 1800 m efter att jag lagt till några fjärilslängder på slutet och jag kände mig riktigt nöjd! Det är så härligt när det känns bra i vattnet! Det blir ju inte riktigt några formtoppar nu när jag bara simmar en gång i veckan men jag blir ju inte sämre i alla fall :)

Efter bastumys och omklädning i sakta mak tillsammans med Cissi cyklade jag nöjt hem och gjorde i ordning en kvällsvåffla med keso och konserverad frukt. Ett glas oboy till det och återhämtningsmålet var fulländat!


Cissi tycker att jag är knäpp, och det är jag kanske också, men jag ser verkligen fram emot mitt intervallpass i lång backe i morgon. Det blir första gången jag springer ett sådant pass och det är ju alltid spännande! :D Efter frukost bär det iväg mot Ackis-backen!

En annan backe än ackisbacken, dock med en löpare i :)
Ser litegrann ut som Hemlingbybacken i Gävle faktiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar