onsdag 10 mars 2010

T minus 2 days

Nu är det bara TVÅ dagar kvar tills jag får åka till Portugal! Jag har en hemtenta som behöver mycket uppmärksamhet, ett jobb att gå till och lite packningsbestyr kvar att stå i men jag har så svårt att koncentrera mig på allt det där för jag längtar så! Jag kan knappt läsa mig mätt på alla uppdateringar från bloggjoggarna som är där nu. I morgon ska de springa bergspass. Om en vecka är det min tur!!

Jag har börjat gå upp tidigt på morgonen för att ställa in kroppen på Monte Gordo-tid (där är det morgonjogg alternativt yoga kl 7 på morgonen) och idag åkte jag iväg 06.50 och simmade 45 min med Cissi. Det kändes bra men nu har jag bestämt mig för att vila de dagar som är kvar innan avresan. Jag känner en liten liten antydan till förkylning och musklerna värker lite här och var så det behövs lite kurerande, återhämtning och laddning för att vara fit for fight på lördag.

Då jäklar ska det löpas!!!!!!!!

Bild lånad från Miranda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar