tisdag 2 mars 2010

Energi!

Yes! Jag kom ut! :D Jag sprang ett 40 min fartlekspass (15 min uppvärmning och nedvarvning) som gick superbra! Jag kände mig pigg och stark och mina nya löpkläder kändes jättebra!
Så nu är jag glad och har massa ny energi för resten av dagen :D Ser också fram emot torsdagens backlöpningspass. Då ska jag ta mig till sjukhusbacken vid Akademiska och bli kompis med långbacken. Kul utmaning!

Innan jag stack iväg idag provade jag ett program med dynamisk stretch som det stod om i nya Runner's World. Jag tyckte det var jättebra för att komma igång och bli varm. Det är ju svårt att värma upp ute när det är kallt och tråkigt att springa omkring inne och i trapphuset. Men detta tyckte jag fungerade bra! Kolla in länken här nedanför om du vill se vad det handlar om.

Dynamisk Stretch

Posted using ShareThis


Mina nya löparkläder gjorde mig inte besviken :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar