fredag 12 mars 2010

Dan före dopparedan!?

Så känns det i alla fall just nu! Jag har packat och ordnat färdigt allting till i morgon och sitter nu och slöar framför Let's Dance och Solsidan på TV. Måste säga att jag är mäkta stolt över att ha packat färdigt på 2 timmar! Nytt rekord! Kanske börjar det där med packning slutligen lossna för mig ;) Men i och för sig var detta en enkel resa att packa till - bara att ösa i träningskläder liksom ;)
I morgon kl 11 lyfter mitt plan äntligen mot Portugal! Det ska bli så roligt och spännande och jag är både nervös och förväntansfull! Jag har en känsla av att det kommer att bli en riktigt bra resa! Nu jäklar är det dags!

Väska packad med VÅR-kläder, VÅR-skor, TVÅ par solglasögon, BIKINI
och typ 3 ton träningskläder. Återstår att se om Nalle får plats...

Fötterna redo för sandaler :)

Fredagsmys med Marias vackra och mumsiga cupcakes :P

4 kommentarer:

  1. Åh!!!!!! Du kommer att ha det så superbra! :D

    SvaraRadera
  2. Vad roligt!
    Skulle också vilja åka på det! Men det får bli nästa år eller så.
    Ha det så bra!

    SvaraRadera
  3. Ha det så bra i Portugal - ser att du har börjat följa min blogg - alltid roligt med nya som hittar hit!!
    Mvh/Staffan

    SvaraRadera
  4. Vad härligt! Trevlig resa!!!

    SvaraRadera