tisdag 23 mars 2010

Nya vänner

Min vecka i Portugal hade inte varit densamma om det inte varit för alla härliga människor jag delade den med. Jag var långtifrån ensam om att ha åkt på egen hand, men även de som hade sällskap var ständigt öppna för umgänge. Det var en härlig atmosfär! Jag lärde känna alla möjliga sorters människor med värme, humor och erfarenheter som verkligen betydde mycket för mig!

Särskilt inspirerad blev jag av de som "tagit sig" en vecka för sig själv, och lämnat sin familj hemma. Trots att de pratade om dåligt samvete och skuldkänslor sa de också att de var tacksamma att deras partner gav dem möjligheten att åka och att det var så värdefullt för dem att komma iväg och odla sitt eget intresse och fylla på med egentid och träningsenergi en vecka i solen. Jag är verkligen full av respekt och beundran för dem som prioriterar sig själva på det sättet. Det tror jag att det är fler som skulle må bra av.

Här kommer bilder på några av de fina människor jag fick förmånen att umgås med under min Portugal-vecka:

Ann, Aeriane och Nina

Dessertätarmästaren Henrik

Energiknippet Agneta

Marathonhjältinnan Lotta

Mina favoritkillar, tillika flygresepartners
Christer, Per-Inge och Ingemar från Stockholm

Gott och blandat :)

Janne från Götet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar